خرید بازی جالیز

 ولی برد در این کسب و کار، همان قدر که به مشقت بار کوشی و عملکرد احتیاج دارد... حواس جمع، حساب و مکتوب و یه خرده نیز اقبال می خواهد. خرید بازی فکری جالیز بهترین فرآورده را در جالیزها بکارید. 

 

 خرید بازی فکری جالیز

به موقع محصولات را برداشت کنید. خرید بازی فکری جالیز زمین ها را بسط بدهید و بهترین معاملات را حساس کشاورزهای دیگر انجام دهید تا بتوانید بهترین کشاورز «جالیز» باشید. بازی فکری جالیز از نوع بازی های رقابتی کارتی است. در این بازی، بازیکنان می بایست جالیزهایشان را مدیریت نمایند و اساسی عملکرد خرید بازی فکری جالیز خویش گرانترین و مرغوب ترین محصولات را بکارند و کسب و خرید بازی فکری جالیز عمل خویش را از طرز فروش محصولاتشان، رونق دهند. ولی به جهت این که در این بازی پیروز شوید، علاوه بر کارایی و طاقت فرسا کوشی، بایستی حساب و کتابتان خوب باشد، خرید بازی فکری جالیز حواسی جمع داشته باشید و مقداری هم بخت بیاورید. به جهت کسب مقام بهترین کشاورز جالیز ضروری است، بهترین کالا را در زمین های خویش بکارید، خرید بازی فکری جالیز برداشت متاع را به موقع انجام دهید، تعداد جالیزهای خویش را افزایش بدهید و اهمیت کشاورزهای دیگر برای بدست آوردن سود اکثر معامله کنید.

 قیمت بازی فکری جالیز

 

 در شروع بازی به هر بازیکن یک قطعه زمین دیتا می شود که دو جالیز در آن وجود دارد. خرید بازی فکری جالیز می توانید محصولات کشاورزی خود را در همین جالیزها بکارید و خرید بازی فکری جالیز مهم فروش محصولات خود، درآمد کسب نمایید. غالب بازی کسی هست که بیشترین سکه را داشته باشد. بازی فکری جالیز برگردان بازی Bohnanza می باشد که به وسیله انتشارات هوپا طراحی و عرضه شده است. خرید بازی فکری جالیز معرفی بازی فکری جالیز همین بازی فکری به جهت ۳ تا ۷ نفر طراحی شده، در میان یک ساعت تا یک ساعت و نیم طول می کشد و موضوع آن مربوط به عملیات کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی می باشد که در چندین جالیز کاشته می شوند و پس از برداشت می بایست قیمت بازی فکری جالیز فروخته شده و تبدیل به سکه گردند. خرید بازی فکری جالیز بازیکنان کلیدی سکه های خود می توانند کود، تراکتور و جالیز بیشتر بخرند خرید بازی فکری جالیز و کسب و کار کشاورزی خویش را گسترش دهند. تمام این اقدامات به خاطر این هست که بازیکنان می خواهند سکه بیشتری بدست آورند تا برنده بازی شوند. بازی کارتی جالیز مطلوب گروه سنی بالای 9 سال است. در آغاز کارت های محصول را به شکل جداگانه و به ترتیب عددی که روی خرید بازی فکری جالیز آن ها درج شده بچینید. بر شالوده تعداد بازیکن ها و با مراجعه به جدولی که در دفترچه راهنما وجود دارد، خرید بازی فکری جالیز یک‌سری کارت ها کنار گذاشته می شوند و به جعبه بازی گشوده می گردند. اکنون کارت های مانده را خوب بر بزنید و به هر بازیکن ۵ کارت بدهید. همچنین یک زمین نیز به هر کدام از بازیکنان تعلق می گیرد. مابقی کارت های جنس خرید بازی فکری جالیز را به پشت درقیمت بازی فکری جالیز وسط زمین قرار دهید. به تعداد بازیکن ها، توکن تراکتور و یکی خرید بازی فکری جالیز از عمده از بازیکن ها، توکن کود در وسط زمین قرار دهید. همچنین به تعداد بازیکن ها، کارت جالیز سوم را در کنار کارت های محصول بگذارید.

 

 قوانین بازی فکری جالیز

 

 هدف بازی فکری جالیز این می باشد که سکه بیشتری نسبت به خرید بازی فکری جالیز رقبا بدست آورید. هر بازیکن یک زمین دارااست که شامل دو جالیز است. در این جالیزها می بایست متاع کاشته شود و بعد خرید بازی فکری جالیز از آن همین محصولات را به فروش می رسند و به سکه تبدیل می شوند. خرید بازی فکری جالیز هر بازیکن در قیمت بازی فکری جالیز نوبت خود باید سه فعالیت را به ترتیب انجام دهد. اول از کارت هایی که در دست دارااست یک یا دو کارت در جالیز خویش بکارد. دوم، خرید بازی فکری جالیز دو کارت رو نماید و در صورتی که همین دو کارت به کارش نیاید حیاتی بقیه بازیکنان معامله نماید. در غایت از کارت خرید بازی فکری جالیز های محصول،قیمت بازی فکری جالیز دو یا این که سه کارت بردارد و به کارت هایی که در دست دارد، خرید بازی فکری جالیز بیشتر کند. انجام همین کارها رای بازیکنان تحمیلی است. در ادامه در مورد هر یک از این اقدامات تفسیر مختصری می دهیم. خرید بازی فکری جالیز کاشت جنس بازیکن در نوبت خود باید یک یا دو کارت را در جالیزهای خویش بکارد. کاشت فرآورده می تواند در یک جالیز خالی باشد یا این که در ادامه یک جنس دیگر قرار گیرد. در هر جالیز فقط یک مدل فرآورده می اقتدار کاشت. چنانچه بازیکن در آغاز نوبتش متوجه شود که کل جالیزهایش پر است، خرید بازی فکری جالیز از آنجایی که کاشتن متاع تحمیلی است، قیمت بازی فکری جالیز به بدون چاره باید یکی از محصولات خود را برداشت کرده، بفروشد و یک جالیز را خالی نماید. هم اکنون می تواند یک یا این که دو کارت خویش را در جالیز خالی شده بکارد.

 آموزش بازی جالیز

 

 بازار پس از تراز کاشت، بازیکن باید دو کارت محصول از مدل کارت خرید بازی فکری جالیز های فرآورده برداشته و به رو در وسط زمین قرار دهد. درصورتیکه قابلیت کاشت هر کدام از این کارت ها آماده بود، بازیکن می تواند آن ها خرید بازی فکری جالیز را در زمین خویش بکارد، البته اگر نخواست خرید بازی فکری جالیز می بایست آن دو کارت را حساس بقیه بازیکنان معامله کند. به جهت معامله، بازیکنان می توانند از کارت هایی که در دست دارا‌هستند سفارش بدهند. حتی گهگاه اوقات بازیکن بدون چاره می شود خرید بازی فکری جالیز تا کارت های رو شده را به صورت مجانی به رقبای خویش واگذار نماید. نکته اهمیت این هست که تمام کارت های رد و بدل شده در این مرحله باید کاشته شوند و نمی اقتدار آن ها را در دست قرار داد. اخذ فرآورده بازیکن پس از انجام سطح کاشت کالا و بازار بایستی از دسته کارت های خرید بازی فکری جالیز محصول کارت بکشد و خرید بازی فکری جالیز در دست خود قرار دهد. تعداد همین کارت ها برای بازی ۳ و ۴ نفره، دو کارت هست و برای بازی ۵ تا ۷ نفره ۳ کارت می باشد. سایر بازیکنان نیز بایستی همین پروسه را انجام دهند. برداشت برداشت یا این که فروش محصول، اقدامی میباشد که هر بازیکن در هر لحظه از بازی می تواند انجام دهد و کاری به نوبت ندارد، صرفا به اندازه هست آن را اعلام کند. به جهت این کار، کل کالا جالیز خویش را بردارید و خرید بازی فکری جالیز تعداد آن ها را بشمارید، بعد خرید بازی فکری جالیز کلیدی توجه به ارقامی که روی کارت های فرآورده وجود دارد، تعداد سکه آن را حساب نمایید و فرآورده خویش را به سکه تبدیل نمایید. همینطور چنانچه نیاز به تجهیزات اضافی مانند کود، تراکتور یا این که جالیز سوم خرید بازی  فکری جالیز دارید می توانید اصلی پرداخت تعداد سکه معینی آن ها را خریداری نمایید قیمت بازی فکری جالیز . پایان بازی فکری جالیز بازی فکری جالیز 

 

دانلود بازی فکری جالیز

 دانلود بازی فکری جالیز برای اندروید

 خرید اینترنتی بازی فکری جالیز

 قیمت بازی فکری جالیز

 آموزش بازی فکری چالیز

 قوانین بازی فکری جالیز

 تعداد افراد بازی فکری جالیز 

خرید بازی جالیز 

خرید جالیز

 قیمت جالیز 

قیمت بازی جالیز

 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پازل و هرآنچه که باید در مورد آن بدانید.

خرید بازی فکری بزرگسالان