پازل های 1000 تکه خوبن یا 500 تکه؟

 اره منبت کاری اره مویی یک پازل کاشی کاری است که نیاز به مونتاژ قطعات بهم پیوسته و موزاییک شده اغلب به شکل عجیب دارد. به طور معمول ، هر قطعه جداگانه بخشی از یک تصویر را دارد. هنگام مونتاژ ، آنها یک تصویر کامل تولید می کنند.

از قرن هجدهم میلادی ، اره منبت کاری اره مویی با نقاشی یک تصویر روی یک تکه چوب صاف و مستطیل شکل ، سپس برش آن به قطعات کوچک ایجاد شد. علی رغم نام ، هرگز از اره برقی استفاده نشده است. جان اسپیلزبری ، نقشه بردار و حکاکی کننده لندنی ، اعتبار تجاری اره منبت کاری اره مویی را حدود سال 1760 می دانند. [1] آنها از ابتدا مقوایی ساخته می شوند.

تصاویر معمولی در اره های برقی شامل صحنه هایی از طبیعت ،

پازل 1000 تکه ساختمان ها و طرح های تکراری است - قلعه ها و کوه ها و سایر موضوعات سنتی معمول است. با این حال ، می توان از هر نوع تصویری استفاده کرد. سازندگان صنعتي و شركت ها با استفاده از تكنولوژي هاي پازل هاي يكبار مصرف و كوچك از طيف وسيعي از موضوعات استفاده مي كنند ، از جمله توهمات نوري ، هنرهاي غيرمعمول و عکس هاي شخصي. علاوه بر پازل های تخت و دو بعدی سنتی ، پازل های سه بعدی نیز به تولیدات گسترده ای از جمله پازل های کروی و تفریحات معماری وارد شده اند.

در سال های اخیر ، طیف وسیعی از لوازم جانبی اره منبت کاری اره مویی از جمله تابلوها ، قاب ها ، قاب ها و تشک های رول آپ برای کمک به علاقه مندان به اره برقی در دسترس قرار گرفته است.

در حالی که اکثر پازل های مونتاژ شده برای استفاده مجدد از هم جدا می شوند ، می توانند با چسب به پشتی متصل شده و به عنوان هنر نمایش داده شوند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

خرید بازی جالیز

پازل و هرآنچه که باید در مورد آن بدانید.

خرید بازی فکری بزرگسالان