تجهیزات پزشکی

 تجهیزات پزشکی امروزه توسط شرکت های متنوع و بزرگی در سراسر جهان ارائه می شود.

نکنه مهم این است که بدانید دقیقا چه تجهیزاتی را از چه شرکتی بخرید.

در این مقاله در مورد انواع تجهیزات پرشکی صحبت میکنیم.

شرکت مدیکالاطب از جماه بهترین تولید کننده های تجهیزات پزشکی در ایران می باشد و دغدغه ی این شرکت رساندن محصولات با کیفیت به دست مشتری می باشد.

. سینی های ضدعفونی کننده Healthmark Clear Top Scope

این سینی های ضدعفونی کننده برای عقیم سازی ، حمل و نقل و ذخیره سازی پزشکی طراحی شده اند. درب های کهربا آنها باعث محافظت از ابزار در طی فرآیند تمیز کردن و استریل می شود.
2. سبد های ضدعفونی کننده ابزار پلاستیکی

این سبد های ضدعفونی کننده گزینه های اقتصادی و سبکی برای سینی های عقیم سازی فلزی پرهزینه هستند و ممکن است افراد حرفه ای از آنها برای کارهای مشابه استفاده کنند. هیچ لبه تیز در سینی های ضدعفونی کننده وجود ندارد که بتواند بسته بندی ضدعفونی کننده را پاره یا آسیب برساند. سبدهای ابزار پلاستیکی با پلی پروپیلن بادوام جهت استریل کردن ، حمل و نگهداری ابزار پزشکی ساخته شده اند. سینی های دستگاه دارای قابلیت انعطاف پذیری 285 درجه فارنهایت هستند و ممکن است اتو ، بخار یا گاز-پلاسما استریل شوند.
3. پاک کننده های اولتراسونیک Tuttnauer Clean & Simple ™ CSU1 ، یک گالن

این پاک کننده ها از امواج فراصوت برای ایجاد حفره - ایجاد حباب های انفجاری - در محلول های تمیز کردن یا آب ، جدا کردن خاک از تجهیزات و ابزارها استفاده می کنند. این ماشین ها با فرکانس 60 کیلوهرتز برای تمیز کردن موثر کار می کنند اما بدون خطر آسیب در استفاده از اولتراسونیک با استفاده از فرکانس های پایین یا صدای بلند. با استفاده از صفحه تایمر می توانید چرخه های تمیز کردن را برای هر زمان بین 0 تا 60 دقیقه تنظیم کنید.

مخازن اولتراسونیک دارای ظرفیت یک گالن هستند ، که آنها را برای نگه داشتن تعدادی ساز یا دو کاست نیم سایز به اندازه کافی بزرگ می کند. یک سبد ضد زنگ برای نگهداری وسایل موجود است. مخازن از جنس استنلس استیل ساخته شده و دارای درپوش قابل جابجایی هستند. سطح خارجی در برابر خراش مقاوم است و تمیز کردن آن ساده است.
4. تفنگ اسپری تمیز کننده Healthmark Selecta

این تفنگ اسپری برای کمک به تمیز کردن آندوسکوپ ، کانول ، کوره ، ظروف شیشه ای و بسیاری از ابزارهای دیگر قبل از عقیم سازی ساخته شده است. نکات متعددی نازل آب را با برخی از کارهای تمیز کردن سازگار می کند. اسپری پاک کننده آن به هوای تحت فشار یا آب متصل است تا تمیز کننده ای قدرتمند ارائه دهد و می تواند بقایای جراحی و خاک را از بین برود.

با تنظیم پیچ واقع شده در پشت ماشه می توانید حداکثر دبی دستگاه پاشش ابزار پزشکی را تنظیم کنید. در طول استفاده ، میزان جریان با توجه به فشار وارد شده به ماشه تعیین می شود. گریپ سمپاش Healthmark برای استفاده ایمن با آب گرم عایق بندی شده است.

شما می توانید تفنگ اسپری را به تنهایی یا در مجموعه ای از جمله نوک های اسپری و اتصالات و شیلنگ تهیه کنید. شلنگ های بلند این امکان را برای شما فراهم می کند که سمپاش را تقریباً به هر موقعیتی برای رسیدن به بهترین نظافت دراز کنید. حتی با جریان فشار بالا نمی توانید به طور تصادفی نکات را حذف کنید.
5. چرخ دستی های حمل و نقل ابزار پزشکی Healthmark 113

این گاری های حمل و نقل برای حمل و نقل و ذخیره سازی سینی های ابزار SST-2136 ساخته شده اند. گاری های حمل و نقل دارای چند محفظه جداگانه هستند - هر کدام دارای یک درب ضد آب و مهر و موم شده هستند. شما می توانید یک محفظه را برای سینی های تمیز تعیین کنید در حالی که دیگری می تواند برای سینی های کثیف باشد تا سینی های ابزار را با هم برداشته و بیرون بیاورند.

آنها در یک قطعه ساخته می شوند تا تمیز کردن را آسان کنند و از پلی اتیلن دو جداره برای محافظت از محتویات ساخته می شوند. می توانید از قفسه های قابل جابجایی برای ذخیره اشیا objects غیر از سینی های SST استفاده کنید. می توانید 113 چرخ دستی عقیم سازی Healthmark را در یک واشر چرخ دستی با دست یا بخار تمیز کنید.
تمیز کردن لوازم عقیم سازی

برخی از نمونه های لوازم ضدعفونی کننده که برای تمیز کردن استفاده می شود شامل موارد زیر است:
1. شوینده کم فوم Sklar Kleen

این شوینده کف برای تمیز کردن ابزارهای جراحی و سایر ظروف شیشه ای ، فلزات ، لاستیک و پلاستیک ساخته شده است. مواد شوینده اسکلار را می توانید به دو صورت مایع و پودر تهیه کنید.

پاک کننده های ابزار اسکلار برای تمیز کردن ابزارهای مورد استفاده در زمینه های پزشکی دندانپزشکی ، اورژانس و جراحی بسیار عالی هستند. پاک کننده ها از نظر ایمنی استفاده می شوند و با استفاده از هر ابزار فولاد ضد زنگ با بالاترین کیفیت ساخته می شوند. برای محافظت از ابزارهای جراحی با ارزش ، شوینده های تمیز کننده Sklar به طور خاص فرموله شده اند تا راه حل های مقرون به صرفه مراقبت از ابزارهایی را که به حفظ عملکرد و عمر ابزارهای با ارزش فولاد ضد زنگ شما کمک می کنند ، ارائه دهند.
2. برس های تمیز کننده Sklar Instruments Cannula

این برس های تمیزکننده کانولا برای کلینیک های تخصصی و بیمارستان ها ایده آل هستند. آنها برای حداکثر دوام از فولاد ضد زنگ و نایلون ساخته شده اند و در مقادیر و طول های زیادی در دسترس هستند. QuickMedical می تواند در تمام نیازهای ابزار پزشکی از جمله این برس های تمیز کننده ابزار Cannula به شما کمک کند.

Sklar لوازم مختلفی را برای کمک به نگهداری و تمیز کردن تجهیزات جراحی ، ابزار و سطوح سخت فراهم می کند. تمام لوازم تمیز کردن آنها به شما اطمینان می دهد و سرمایه گذاری شما را حفظ می کند. شهرت آنها برای ابزارهای جراحی کاملاً مطمئن و قابل اطمینان به موارد تمیزکننده آنها نیز گسترش می یابد ، بنابراین محصولات با کیفیتی بالا دریافت خواهید کرد.


در این مقاله در مورد انواع تجهیزات پزشکی و خصوصا شرکت تولید و پخش تجهیزات پزشکی در ایران می باشد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

خرید بازی جالیز

پازل و هرآنچه که باید در مورد آن بدانید.

خرید بازی فکری بزرگسالان